KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 9 April 2014

TRW AMBIL PENYERANG BARU





KOTA BHARU - The Red Warriors (TRW) dikhabarkan bakal membawa masuk seorang lagi penyerang dalam usaha memperkasakan pasukan bagi mengharungi baki saingan Liga Malaysia (Liga M) musim ini dan Francis Forkey Doe dijangka dikorbankan untuk memberi laluan kepada pemain import itu.

Muka baharu yang dikatakan akan dibawa masuk ialah Prince Tagoe, 28, dari Ghana yang merupakan bekas penjaring terbanyak Liga Perdana negara berkenaan pada musim 2005.
Khabar angin tersebut bertiup kencang di laman Facebook milik Kelab Penyokong Kelantan.
Perkara tersebut diperkukuh­kan lagi apabila Penasihat Persatuan Bolasepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa memuat naik sekeping gambarnya bersama pemain berkenaan di dalam akaun Facebook miliknya semalam.

Kelamarin Annuar menerusi entri Facebook miliknya menulis TRW mungkin membawa masuk seorang pemain import dalam usaha memperhebatkan pasukan.

"Banyak negeri dan kelab memperkasakan pasukan menjelang pusingan kedua liga dan ke arah Piala Malaysia antaranya Johor Darul Ta'zim, Felda United, T-Team, Terengganu, Perak dan Sarawak.

"Kita juga turut bawa masuk tiga pemain tempatan termasuk dua dari kelab luar negara, rasanya belum cukup mungkin seorang pemain import lagi akan memperhebatkan The Red Warriors," katanya.

Setakat ini Kelantan sudah memiliki empat pemain import iaitu Mohamad Shawky Yazid (Mesir), Mohamad Ghaddar (Lebanon), Obinna Nwaneri (Nigeria) dan Forkey Doe (Liberia).
meyakinkan.

Prestasi Doe sebelum ini dikritik hebat oleh penyokong Kelantan sehingga mendesak Kafa segera mencari pengganti pemain berkenaan.

Sejak menyertai Kelantan musim ini penjaring terbanyak Liga Super 2012 itu hanya meledakkan dua gol.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular