KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 14 September 2013

TIGA BINTANG KELANTAN UNTUK TUKAR KELAB SETERUSNYA MUSIM

K
T
S
Menurut Utusan, pasukan itu telah membuat tawaran dengan pemain ini untuk membantu mereka mengambil gelaran M-League musim depan.
Ia juga mendedahkan bahawa ketiga-tiga pemain adalah pemain utama yang membantu Red Warriors menang musim lepas tiga kali ganda, serta Piala FA pada bulan Jun.
Ketiga-tiga pemain dikatakan telah mencapai satu perjanjian lisan dengan pasukan dan mereka akan menerima tawaran yang lumayan.
Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) Setiausaha Agung, Azman Ibrahim ketika dihubungi oleh media tempatan, enggan mengulas mengenai isu itu.
Menurut beliau, ia bukan masa untuk KAFA untuk membincangkan sebarang transfesr sebagai Piala Malaysia masih belum berakhir.
"Saya bimbang bahawa isu ini akan memberi kesan kepada moral serta semangat pemain dalam menghadapi cabaran-cabaran dalam Piala Malaysia.
"Apa yang lebih penting ialah kita mesti memberikan 100 peratus untuk perlawanan Piala Malaysia menentang Terengganu dan Pahang," katanya.
Azman juga menegaskan bahawa KAFA hanya menerima surat dari kedua-dua pasukan yang menunjukkan minat mereka untuk menandatangani pemain Red Warriors 'musim akan datang, dan ini datang melalui saluran yang betul.
Kelantan kini dalam misi untuk layak ke pusingan seterusnya Piala Malaysia dengan perlawanan menentang Terengganu dan Pahang yang akan menjadi penting bagi mereka setelah membuat satu permulaan yang agak mengecewakan untuk kempen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular