KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 16 September 2012

Piala AFC : Cabaran Getir TRW.

The Red Warriors berdepan laluan getir melawan juara Liga Iraq, Arbil FC pada saingan suku akhir pertama Piala AFC di Stadium Franso Hariri, Selasa depan.


Apa tidaknya, dengan skuad tempang tanpa tonggak utama yang tercedera, Kelantan terpaksa turun dengan harapan dapat meminimakan jaringan daripada tuan rumah sebelum aksi kedua di Kota Bharu.

Penasihat KAFA, Tan Sri Annuar Musa sendiri mengakui satu tugasan mencabar dari pasukan Kelantan untuk mencapai keputusan positif di Arbil nanti namun berharap pemain dapat beraksi cemerlang dan membalas sebarang keputusan luar dugaan di tempat sendiri pada saingan timbal balik.

Pihak pengurusan turut berharap para penyokong Sang Kijang mendoakan agar pasukan Kelantan dapat beraksi dengan baik dan membawa pulang sesuatu pada perlawanan tersebut.

Pada pertemuan dengan Arbil nanti, The Red Warriors hanya dapat menggunakan 18 pemain sahaja selepas Ghaddar, Norshahrul dan S.Subramaniam terpaksa disisihkan selain dua import yang direkrut sempena saingan ini iaitu Mijo Dadic dan Keita Mandjou pula tidak dibenarkan beraksi kerana kegagalan mendapatkan ITC.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular