KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 2 September 2012

Pemain Tunjuk Karekter Pejuang dan Pantang Kalah - TSAM.

The Red Warriors membuktikan status mereka selaku pasukan pilihan untuk menjulang kejuaraan Piala Malaysia apabila membenam cabaran ATM di Stadium Sultan Muhamad Ke-IV, Kota Bharu.


Menurut Penasihat Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa, pemain menunjukkan satu karekter pejuang apabila bangkit dari ketinggalan sebelum menang dengan jaringan 4-3.

ATM mempamerkan satu persembahan baik apabila dua kali menyamakan kedudukan sebelum memintas kita pada saat akhir babak pertama.

Namun, pemain Kelantan bangkit dan tidak menyerah kalah seterusnya berhasil untuk memungut tiga mata penuh, jelas Annuar.

Inilah semangat yang kita mahukan sementelah pula perlawanan yang akan dilalui selepas ini dilihat terus sukar dan tiada jalan mudah untuk mencipta kejayaan.

Kita akan terapkan setiap perlawanan adalah seperti perlawanan akhir dan berharap para pemain dapat mempamerkan kesungguhan serta disiplin yang tinggi.

Justeru itu, saya harap kita akan menang dan mengesahkan tempat ke suku akhir ketika bertandang ke Alor Setar pada Selasa ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular