KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 10 September 2012

AFC : Hanya 20 Pemain Ke Arbil.

The Red Warriors akan membawa 20 pemain sahaja untuk perlawanan suku akhir pertama Piala AFC menentang Arbil SC di Stadium Franso Hariri, 18 September nanti.


Menurut sumber Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) kepada RedsfcNews, pihak pengurusan terpaksa mengambil risiko itu kerana kehilangan beberapa tonggak utama akibat masalah kecederaan dan pengantungan perlawanan.

Tambahnya, KAFA juga tidak dapat menggunakan khidmat Keita Mandjou serta Mijo Dadic kerana masalah teknikal selain status tidak jelas berkaitan rayuan kepada pihak AFC dan FIFA.

Ghaddar juga kemungkinan tidak akan dibawa setelah mengalami kecederaan pangkal paha pada saingan Piala Malaysia baru-baru ini.

Bagi mengatasi masalah itu, KAFA terpaksa memanggil kembali dua import yang disisihkan sebelum ini iaitu Danny Antwi serta Emmanuel Okinne untuk memperkuatkan pasukan selepas seorang lagi pemain, Obinna Nwaneri turut digantung satu perlawanan.

Bagaimanapun, sedikit kelegaan kerana kesemua pemain utama termasuk pemain pinjaman yang didaftarkan pada saingan suku akhir nanti sudah bersiap sedia untuk turun perlawanan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular