KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 25 September 2012

Penyokong Suarakan Keyakinan Kepada Pasukan Kelantan.

Penyokong Kelantan menyuarakan keyakinan tinggi The Red Warriors mampu bangkit mencipta kemenangan keatas Arbil FC pada perlawanan kedua di Stadium Sultan Muhamad Ke-IV, Kota Bharu.
Rata-rata pengunjung Facebook RedsfcNews turut berharap rekod bersih tanpa kekalahan di tempat sendiri terus di pertahankan oleh barisan pemain Sang Kijang.
Menurut Suleiman Akhlaken, tiada yang mustahil untuk mencapai kemenangan jika pemain Kelantan berusaha sebaik mungkin dan menjadikan Arbil FC sebagai contoh dimana mereka mencipta empat jaringan pada separuh masa kedua di Iraq tempoh hari.
Bagi Arifikhwan, The Red Warriors mampu menang jika pemain yang diturunkan bermain dengan ikhlas dan bersungguh-sungguh pada perlawanan tersebut.
Sementara itu, Reds Zaudden pula berharap Kelantan mesti mendapatkan kemenangan di Kota Bharu untuk menebus kekalahan dan misi ini tidak mustahil jika pemain memberikan persembahan ajaib dan menakjubkan.
Ahmad Kamil turut yakin The Red Warriors akan menang tetapi tidak pasti sama ada mereka mampu memadamkan kelebihan jaringan yang diperoleh Arbil FC manakala Rizal M Ai mahu Kelantan menunjukkan persembahan sebenar iaitu bermain secara pantas.



sumber:redsfc news

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular