KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 8 Mei 2014

"SAYA RELA CEDERA DARI GAWANG PASUKAN DIBOLOSI"




 Nik Shahrul Azim diangkat sebagai wira Kelantan selepas dia menafikan bola percubaan pemain Felda United, Indra Putra Mahayuddin dalam aksi separuh akhir pertama Piala FA. "Saya rela cedera dari gawang pasukan dibolosi," itu tegas pertahanan Kelantan, Nik Shahrul Azim selepas berjaya mengeluarkan bola percubaan pemain Felda United, Indra Putra Mahayuddin pada minit ke-89 untuk mengekalkan keputusan 3-3.

             Situasi itu mengangkat Nik Shahrul sebagai wira pasukan kerana tindakan itu menyelamatkan pasukannya dari diaibkan pasukan dari Liga Perdana berkenaan. Nik Shahrul menegaskan, Kelantan tidak bermain dengan baik terutamanya di babak pertama bagaimanapun jaringan demi jaringan yang berjaya dihasilkan rakan sepasukan menaikkan kembali semangat mereka untuk berjuang bagi memastikan The Red Warriors tidak tersungkur di laman sendiri.

              Sementara itu, Indra tidak menyangka Nik Shahrul sempat memintas bola yang hampir menerjah gawang Kelantan dan penyerang berusia 33 tahun itu tidak dapat menyembunyikan rasa kecewa kerana ia peluang terbaik pasukannya mencipta kemenangan pertama di Stadium Sultan Mohammed IV. Aksi kedua di antara Felda menentang Kelantan dijadual berlangsung pada 31 Mei ini di Stadium Shah Alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular