KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 21 Jun 2013

Azizi Idam Kesebelasan Utama


Azizi (kanan) pulih sepenuhnya daripada kecederaan dan bersedia diturunkan menentang Terengganu.
TONGGAK pertahanan The Red Warriors, Azizi Matt Rose bersedia beraksi berdepan Terengganu, Jumaat ini selepas pulih sepenuhnya daripada kecederaan.
Beliau yang cedera pada hamstring ketika pertemuan separuh akhir pertama Piala FA, Kelantan menentang Terengganu di Kota Bharu, pada 25 Mei lalu, juga bersedia merampas posisi yang lama ditinggalkan.
“Tempoh rehat selama tiga minggu membolehkan saya mendapat rawatan dan pulih dalam jangka masa ditetapkan.
“Saya cukup bersedia untuk diturunkan dalam kesebelasan utama Kelantan malam esok. Namun bergantung kepada jurulatih untuk tentukan sama ada saya disenaraikan atau tidak,” katanya.
Menjelang pertemuan Liga Super menentang Terengganu di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, malam esok, TRW terpaksa beraksi tanpa kelibat pertahanan Mohd Daudsu Jamaludin dan Nik Mohd Shahrul Azim Ab Halim yang digantung perlawanan.
Bagi Azizi, pertembungan itu amat penting sebagai tonik berharga sebelum membuat perhitungan dengan Johor Darul Takzim (JDT) dalam perlawanan akhir Piala FA, 29 Jun ini.
“Kami bukan sahaja mahu menebus kekalahan 2-4 pada separuh akhir kedua Piala FA yang menyaksikan Kelantan hampir tersingkir, tetapi juga mahu perbaiki kedudukan liga,” katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular