KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 6 Jun 2011

Penyokong Berteka - Teki.



Penyokong Kelantan mula berteka-teki siapa pemain bakal menyarung jersi The Red Warriors pada musim 2012.

Walaupun masih terlalu awal untuk membuat spekulasi, beberapa pemain utama pasukan Liga Super di Malaysia sudah disebut-sebut bakal menyertai Sang Kijang pada musim hadapan.

Paling mencuri tumpuan ialah nama yang pernah dikaitkan dengan Kelantan pada tahun 2011, Badrol Bakhtiar.

Badrol dikatakan bakal dibawa masuk kedalam skuad Cik Siti Wan Kembang walaupun hasrat tersebut terbantut pada awal musim ini ekoran kekurangan dana selain keinginan pemain ini sendiri untuk kekal bersama Kedah bagi menghormati kontrak sedia ada.

Selain Badrol, pemain berpengalaman dan panas baran dari Selangor, Hardi Jaafar juga dikatakan bakal dibawa masuk untuk memperkuatkan jentera tengah Sang Kijang yang kelihatan longgar.

Melengkapkan khabar angin untuk tahun depan ialah pembelian penyerang dari Harimau Muda A, Izzaq Farris Ramlan dan seorang pemain dari Terengganu yang belum dikenal pasti siapa.

Jika benar berlakunya perpindahan semua pemain ini kedalam skuad Kelantan, barisan 2012 dilihat sangat mantap dengan tambahan beberapa pemain import seterusnya menjadi 'dream team" untuk muncul kuasa baru liga bola sepak negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular