KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 8 Jun 2011

Mat Yo buru ‘Kasut Emas’

NORSHAHRUL berharap dapat mengekalkan momentum untuk terus memburu gol dalam pertemuan menentang Terengganu dalam final Piala FA, Sabtu ini.
15 jaringan dikumpul setakat ini jadi pembakar semangat

NORSHAHRUL Idlan Talaha membuktikan dia lebih berbisa daripada penyerang Terengganu, Abdul Hadi Yahaya, apabila meledakkan dua daripada tiga gol di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, malam kelmarin, sehingga mematikan segala semangat tuan rumah.

Kini dengan 15 jaringan dikumpul dalam saingan Liga Super, jumlah yang sama dikumpul Abdul Hadi, membakar semangatnya bagi memburu gelaran penjaring terbanyak - sekali gus merebut Anugerah Kasut Emas, musim ini.
“Saya berharap dapat meneruskan rentak cemerlang bagi mengharumkan nama pasukan Kelantan dalam Liga Super musim ini.

Dua gol dijaringkan adalah hadiah bermakna kepada saya sendiri selain menyuntik semangat rakan untuk memburu impian menjuarai Liga Super musim ini.
“Tapi saya tetap menganggap dia (Abdul Hadi) adalah seorang penyerang yang hebat dan saya juga akan melakukan yang terbaik untuk pasukan ketika bertemu Terengganu dalam saingan final Piala FA nanti,” katanya ketika dihubungi semalam.

Norshahrul yang lebih dikenali sebagai Mat Yo, berharap dapat mengekalkan momentum untuk terus memburu gol dalam pertemuan dengan Terengganu dalam final Piala FA, Sabtu ini.

Sementara itu, ketua jurulatih, M Karathu berbangga dengan kejayaan anak didiknya kerana mampu meraih kemenangan besar ke atas pasukan liat, Terengganu.
“Semua pemain menunjukkan kesungguhan terutamanya pada posisi tengah dan pertahanan yang dapat mengawal permainan dengan baik dan berjaya mematahkan serangan pihak lawan,” katanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular