KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 24 Ogos 2013

Isu Doping: Pemain TRW Mohon Maaf


Pemain Kelantan yang dikaitkan dengan isu doping.
TRW tekad kutip 3 mata dalam perlawanan kedua lawan Terengganu
Kota Bharu: Isu seorang pemain Kelantan disahkan positif dadah tidak melemahkan semangat juara bertahan Piala Malaysia itu yang bertekad mengutip mata penuh dalam perlawanan kedua, Kumpulan C menentang Terengganu di Stadium Sultan Muhammad IV, malam ini.
Ketua jurulatih Kelantan, Bojan Hodak berkata skuad The Red Warriors (TRW) berada pada tahap terbaik menjelang pertemuan dengan pasukan jiran itu walaupun tanpa penyerang, Ahmad Fakri Saarani yang dilayang kad merah ketika pertemuan dengan Pahang tempoh hari.
“Saya yakin semua pemain mahu menebus kekecewaan itu dengan menewaskan Terengganu pada perlawanan malam esok (malam ini) sekali gus mengutip tiga mata berharga.
“Ketiadaan Ahmad Fakri dalam perlawanan ini bukan satu masalah besar buat pasukan kerana Kelantan masih mempunyai ramai pemain yang boleh menggantikan tempatnya termasuk Mohd Faiz Subri dan Mohd Norfarhan Mohamad,” katanya semalam.
Sedikit kelebihan
Kelantan kini berada di tangga kedua Kumpulan C dengan mengumpul satu mata, sementara Terengganu berada di tangga tercorot selepas tewas 0-2 kepada Negeri Sembilan pada perlawanan pertama Selasa lalu.
Hodak yang berjaya membawa Kelantan menjuarai Piala Malaysia musim lalu berkata, pasukannya mempunyai sedikit kelebihan pada perlawanan malam ini apabila beraksi di hadapan penyokong sendiri. Bagaimanapun, jurulatih berusia 42 tahun itu tidak menafikan pasukannya bakal berdepan tentangan sengit daripada anak buah E Elavarasan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular