KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 21 Disember 2012

Penaja Tersohor Taja Kelantan 2013?



indralwnFelda2

Teka-teki siapa dan syarikat apa menaja Kelantan masih belum terjawab biarpun sudah ramai yang merumus penaja-penaja ini namun kesahihannya masih belum terjawab selagi tiada pengumuman rasmi daripada pengurusan KAFA dan barisan penaja.

Kelantan yang sememangnya terkenal dengan jualan jersi paling laris dan koleksi penaja paling banyak di Malaysia akan menerima 10 penaja baru tetapi dimaklumkan bukan kesemua logo penaja ini akan tercetak pada jersi, hanya penaja yang melepasi syarat yang diletakkan sahaja akan dilekatkan pada jersi.

Majlis Pelancaran jersi akan berlangsung pada 3 januari 2013 (Khamis) pukul 12.00-3.00 petang bertempat di Dewan Kelantan Trade Center Kota Bharu.
Perkara ini disahkan oleh Tan Sri Annuar Musa melalui laman Facebooknya:

"Alhamdulillah semua sudah selesai....ALHAMRA BERSAMA 10 PENAJA BARU BERGABUNG UTK MENDOKONG CABARAN TRW MUSIM 2013..JERSEY BARU SIAP TIBA SEMINGGU LAGI.PENAJA UTAMA YANG BARU TELAH BERSETUJU MELANCARKAN JERSEY DAN PELBAGAI MERCHANDISE DLM ACARA GILANG GEMILANG PADA HARI KHAMIS 3hb JANUARI JAM 12-3ptg di DEWAN KTC...saksikan barisan TRW sebagai PERAGAWAN pada hari tersebut..."
GOMO KELATE GOMO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular