KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 2 Februari 2013

Hodak mahu uji semua pemain



KOTA BHARU - Juara treble musim lalu, Kelantan mahu menggunakan aksi persahabatan antarabangsa bertemu Semen Padang FC di Stadium Sultan Muhammad IV malam ini, sebagai platform menguji pemain untuk disenaraikan sebagai kesebelasan utama sebelum saingan Liga Super depan.

Ketua Jurulatihnya, Bojan Hodak berkata, kesemua termasuk dua pemain import, yang baru tiba ke Kelantan, Salim Arrache dari Perancis dan Dickson Nwakaeme dari Nigeria turut mendapat peluang beraksi pada perlawanan itu.

Katanya, bagaimanapun, beliau belum memutuskan perkara itu sepenuhnya berikutan masih perlu menilai dan melihat keadaan fizikal kedua-dua pemain itu.

“Mereka baru tiba ke negara ini. Salim terutamanya yang melalui perjalanan 24 jam dari Eropah, sudah tentu memerlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan perubahan cuaca, sama seperti Dickson," katanya pada sidang media di Hotel Grandriver View di sini, semalam.

Menurutnya, beliau kini memerlukan penyerang yang mampu melakukan penyudah, dan perlawanan itu adalah medan terbaik untuknya menilai serta terbaik juga kepada pemain membuktikan layak disenaraikan dalam kelompok ke Hotel Grandriver View di sini, semalam.

Menurutnya, beliau kini memerlukan penyerang yang mampu melakukan penyudah, dan perlawanan itu adalah medan terbaik untuknya menilai serta terbaik juga kepada pemain membuktikan layak disenaraikan dalam kelompok kesebelasan utama.

“Walaupun tidak mempunyai perlawanan dalam masa tiga minggu ini, The Red Warriors perlu terus berusaha bangkit bagi menghadapi saingan Liga Super bertemu Selangor pada 16 Februari ini,” katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular